Vabandame, antud lehekülg ei toeta Internet Explorerit. Soovitame kasutada mõnda teist veebilehitsejat.
23.04.2020

Digitaalehituse klaster kutsub osalema Priit Kallase koolitusel „B2B digiturundus kanalite lõikes“, mis toimub 23. aprillil kella 10.00-13.00.

B2B müügi peamine erinevus eraklientidega tegelemisest on see, et sa ei müü mitte toodet või teenust, vaid enamasti on tehingute tulemuseks partnerlus, mis kestab pikka aega. Teisest küljest on aga kõik era- ja ärikliendid inimesed ja nende psühholoogia on ikka inimese oma. B2B turunduse üheks peamiseks sihiks on kontaktide saamine (lead generation). Enamus ostjatest kontakteerub müüjaga alles siis, kui enamus otsustusprotsessist on läbitud. Koolitusel vaadatakse, kuidas potentsiaalne klient varem kätte saada ja teda oma sõnumiga mõjutada.

B2B internetiturunduse koolituse sisu
Koolituse käigus vaadatakse üle kõik olulisemad kanalid, mille abil oma B2B turundusega paremaid tulemusi saavutada.
• sihtgrupi tundmine ja persona
• müügitsükli mõistmine ja müügimudelid
• kanalite kasutamine ja remarketing
• sotsiaalmeedia vajalikkuse hindamine
• tulemuste saamine ja mõõtmine

Koolitus toimub Zoom keskkonnas. Saadame kõigile kirja pandud osalejatele eelmisel päeval osalemise lingi, millel saate end sessioonile registreerida.

Koolitusel osalemise tasu on 39 eurot. Digitaalehituse klastri EASi projekti partneritele on kulu 50% ulatuses kompenseeritav.

Palun andke teada koolitusel osalemisest e-posti aadressil helen@digitaalehitus.ee hiljemalt 20. aprilliks.